Next 2 You chapter 12

PREVIOUS
Vi började gå dit och beställde glass. Vi gick med glassen i handen och pratade om allt möjligt. Det var så varmt så glassen smällte. Vi satte oss ner och vilade. Jag hade det så bra med Justin..
________________________________________________________________________________________
Dagen efter.
Jasmines Perspektiv :
Jag vaknade av att min alarmet till mobilen ringde .
- fuck school today . sa jag tyst för mig själv och suckade. Jag kollade på mobilen ett nytt sms från Justin  jag log för mig själv och öppnade smset .
"Hey baby , i pick u up after school at 3 , loveu shawty " .
Jag svarade han snabbt . Jag gick in i mitt badrum och duschade och tog på mig kläder & gjorde åning mitt hår.  Jag gick ner och tog fram lite frukost & började äta . Jag tog nån skvallertidning som låg på bordet och bläddrade i .
-ohmygash. Skrek jag högt & argt.
Mitt framför mig i tidning var det en bild på Justin & selena när dom pussades . Jag visste inte vad jag skulle göra det kom tårar i mina ögon. Jag tog upp mobilen och  smsade Justin .
" how the fuck can u do that to me u fuckin' idiot " . Jag åt upp frukosten gick och borsta tänderna och tog bilen till skolan. Jag parkerade bilen och sprang in till skolan jag var redan försen 20 min jag suckade för mig själv jag hadde altså kvarsittning i 20 minuter .  Jag öppnade dörren till klassrummet.
- Sen som vanligt Jasmine. Sa bögen Victor och hade ett stort flin på munnen.
- oh, shut up, you jerk. Sa jag till han och suckade högt.
Jag gick och satte mig brevid Agnes som bara skrattade åt mig . Hon slog till mig lite lätt på axen och skrattade.



JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag var i studion och spelade in en ny låt med Chris Brown . Då fick jag ett sms från Jasmine. Jag läste det och fick en chock jag tänkte för mig själv , fan Justin vad har du gjort nu? Sen kom jag på vad som hände igår mellan mig och Selena. Jag kysste henne. Fan också.
- I have to go now, it's really important! Sa jag till Chris och de andra studio killarna och sprang iväg mot utgången. Jag kollade ut så att inga fans var där. Som tur var, så var det inga där just nu. Jag sprang ut till bilen och startade den och började åka iväg mot Jasmines skola. När jag kom fram sprang jag in i skolan och letade efter hennes klassrum. Jag såg sen en vägg med massa pappper på. Sen såg jag massa scheman. Jag visste vilken klass hon gick i. Jag kollade upp vad hon hade för lektion och vilken klassrum hon var i. Hon var i B3 och hadde biologi. Jag sprang mot det så fort jag kunde och öppnade dörren hastight.
- JASMINE , I NEED TO TALK TO YOU . Skrek jag. Jag hörde hur alla tjejer skrek och glodde på mig . Jasmine ignorerade mig totalt och låtsades som ingeting. Jag sprang fram till henne och tog henne i armen och drog med henne ut .
- Jasmine, i'm so sorry about what happend and the kiss don't mean anything! you are the one that i want and will always be! i promise you i lov .. Och så kom hennes fröken ut .
-JASMINE , come in now ! .  Sa hon strängt till henne.
- don't yell to my girlfriend! Vågade jag göra mig mod och säga till hennes fröken. Jasmine suckade och gick in genom dörren. Hennes fröken såg surt på mig och gick efter Jas. Precis innan hon stängde dörren han jag skrika
- I LOVE YOU JASM... var det ända jag han säga innan dörren smälldes igen mitt framför ögonen på mig.
Jag suckade och vände mig om och gick långsamt ut ur skolan till bilen och satte mig och åkte hem.

När jag kom hem la jag mig på soffan och stirrade rakt fram.. Tillslut kunde jag inte hålla mig. Jag brast ut i gråt och la huvudet mot en kudde. Jag hade förlorat min Jasmine.

 JASMINES PERSPEKTIV:

Dagen gick segt det enda jag hadde i huvudet var Justin & Selena det snurrade runt i huvet på mig . När det  var lunch bestämmde jag mig för att åka hem jag orkade inte mera , alla i skolan frågade mig massa frågor om Justin & så det var väldigt irretande . Så jag gick och sa till en lärare att jag åkte hem för jag kände mig inte så bra och hon sa bara okej , du får ta din kvartsittning nån annan da då,  jag suckade stort.  Jag gick sakta ut från skolan och satte mig i bilen och körde långsamt hem till mitt hus . Det plingade till i mobilen ett sms från agnes .

" how r u sweetie ? , i heard that u went home something wrong ? " 

" Justin ... u know , "  skrev jag till henne

" i'm here if u wanna talk bout it " skrev hon tillbaks
 
Jag parkerade bilen gick in  och upp till mitt rum och la mig på sängen och bara tänkte & tänkte .
 Efter jag ungefär 2 timmar bestämde jag mig för att göra något så att jag slapp tänka på J & S , Jag kom på att jag skulle vara ensam hemma idag så jag smsade agnes .
 
" u want to cum over tonight ? movie or something . :) just need to think about something else "
" yea sure i'm coming 6 o'clock  :) "  

Jag gick upp och satte på datan och kollade på FB och så . Jag kollade på klockan halv 5 . Jag hoppade in u duschen snabbt och duschade. Jag tog på mig min mjukisdress och torkade håret snabbt. Så ringde det på dörren jag sprang ner och öppnade och där stog ...

__________________________________________________________________________________________________

 undra vem som står där :o , hahaha
U LIKE IT ?? ;) , LOL okay jk. HHAHA HEYEYE .::D:D:D:D  , 
såå ja jag skrev OM HELA :o , men kanske lite seeg uppdatering förra veckan men jaja . och det kanske blir det den här med :s , för vi har typ "lov" så då kanske vi inte vill sitta vid datan och skriva ja ni fattar :D . Men det blir säker 2 till den här veckan :) .  btw jag vet att jag har  jätte mkt stavfel :$ , och det blev fet text i slutet det går inte ändra det cpar men jag ska försöka ändra det .

                             /// BEA ;););) 



Kommentarer♥
Postat av: Anonym

fett bra meeer

2011-06-03 @ 00:37:20

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0