Next 2 You chapter 10

PREVIOUS:
-Sooo... When are you going home, Selena? Sa jag.
- I don't know.. it's dark outside and i don't wanna walk home.. i was thinking.. maybe Justin could drive me home?
-OKAY WTF SELENA THAT'S ENOUGH ! Skrek jag och började gå mot henne.
Hon får för fan sluta nu.
________________________________________________________________________________



Jag blev så jävla arg.
- WTF IS WRONG WITH YOU? YOU'RE TRYING TO STEAL MY BOYFRIEND !
skrek jag och jag såg hennes bitchblick mot mig som snabbt flashade mot Justin.
- WELL.. YOU DON'T DESERVE HIM ! sa hon och gick fram mot mig och bitchklappa mig med en rak höger på kinden. Jag gjorde detsamma tillbaka och hoppade på henne.
-HEY, HEY GIRLS STOP IT ! hörde jag hur Justin ropade och försökte få bort mig från Selena.
Jag fortsatte & drog henne i håret. Hon drog tillbaka hela tiden fast hon var hårdare.
Tillslut fick Justin bort mig och drog mig mot soffan.
- Why did you do that, Jas? Sa Justin och kollade oroligt på mig fast med en lugn blick.
- She was trying to take you away from me ! Sa jag och jag började gråta.
- don't cry.. Sa han och kramade mig. Selena hade gått in på toan.
- Selena is my ex. I'm totally over her. I promise. Sa han och kramade mig hårdare.
- But she is still a bitch. I want her to leave us alone..
- i understand. But come.. you're all blue on your lip. Han tog min hand och gick till toaletten.
Han knackade på dörren till toan för Selena var fortfarande där.
- Selena ? Sa han med sin sammetslena röst.
- yeah? Hörde vi inifrån.
- come out! Jasmine is gonna apologize. När jag hörde han säga det skakade jag ivrigt på huvudet.
- No! i'm not gonna apologize to her ! She is the one who is gonna do that! Viskade jag och kollade på Justin med en arg blick den här gången.
- you both are gonna apologize to each other ! Jag suckade och höll hårdare om Justins hand.
Selena kom ut och Justin drog in mig och gick förbi Selena utan att säga nåt. Man såg att Selena hade gråtit. Hon hade en spricka i läppen och ruffsigt hår. Hon gick och satte sig i soffan. Justin låste dörren och började skölja vattnet i kranen. Han tog ett papper och blötte de. Han la det på min läpp och sa åt mig att inte röra det. Jag borstade mitt hår som var väldigt ruffsigt.
Min läpp var alldeles blå och bultade. Jag sa ingeting. Justin låste upp och tog tag i min hand igen. Vi gick ut till soffan och satte oss breve Selena. Det var tyst först tills Justin puttade till mig lite med armbågen.
- Selena.. I'm sorry.. Började jag men ångrade mig genast.
Hon kollade på mig och suckade.
- well. you should be. i didn't do anything! Jag blev arg igen..
- WHAT? YOU STARTED! YOU GAVE ME A BITCHCLAP FIRST! Jag satte mig ner igen och lugnade mig.
- Okay, im sorry. Sa hon jag jag blev lite nöjdare.  Jag såg på Justin som bara satt med handen framför munnen och värkade låta oss reda ut dethär själva.
- But can you leave now ? Sa jag. Jag ville inte ha henne här. Jag var fortfarande arg.
Hon ställde sig upp och suckade. Hon var nog ledsen. Men jag brydde mig inte.
- Selena wait! Sa Justin och tog Selenas arm.
-I can drive you home.. its dark outside.
Fan. Jag måste följa med.
-Okay. Thanks. Jag såg att hon log.
Justin vände sig mot mig.
- I'm just gonna drive her home. I'll be back in five minutes. OKay?
Jag nickade och han böjde sig fram och kysste mig. Sen drog han på sig skorna och gick ut.
Jag sa hejdå till Selena och sen gick dem ut ur dörren.
Jag var ju i Justins hus nu. Jag hade med mig mina saker för jag skulle ju sova här. Så jag gick in till badrummet och tog bort sminket, borstade håret och tänderna. Sen gick jag upp till Justins rum och tog fram ett linne och korta sovshorts. Jag satte upp håret i en hög toffs och gick ner för trappan och såg att Justin nu stog i hallen och tog av sig skorna.
- Hi beautiful. Sa han och stirrade på mig.
- Hi hottie. Sa jag och log tillbaks. Han gick emot mig och pussade mig på pannan.
- Im just gonna take a shower, sweetie. Sa han och gick in till badrummet men låste inte dörren. haha.
Jag satte på tvn men det va ju inget kul så här sent. klockan var halv 1.
Efter typ 20 minuter kom Justin ut.
Han hade en handduk runt midjan. Jag följde efter han med blicken medans han gick upp i trappan.
JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag bytte om till ett par basketshorts och en vit t-shirt. Jag hade tagit på mig shortsen och skulle ta på mig tröjan när jag såg Jasmine stå i dörren och stirra på mig. Jag log.
-haha hi there. Sa jag och viftade med handen framför ögonen på henne.
-oh.. haha hey. Jag skrattade och slängde min tröja på sängen. Jag hade inte på mig nån tröja. Hon stirrade ännu mer på min mage. Jag gick fram till henne och kramade om henne och pussade henne på huvet.
- u know that i love u ? Sa jag och kollade ner på henne. Hon log.
- yes. and u know that i love u ?
- haha yes. Jag kysste henne en lång gång till på munnen och sen la vi oss i sängen tätt intill varandra.
- Goodnite honey. Sa hon och kollade upp på mig.
- Goodnite Shawty.
__________________________________________________________________________________

SÅDÄR:D typ de längsta jag nånsin har skrivit ? xd
det blev jag (gaby) som skrev det för jag hade lust xd
jaja hoppas den blev bra:D



Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0