Next 2 You chapter 7

PREVIOUS:
Jag vaknade av att jag hörde steg i trappan.
-Jaas?? Är du där? Hörde jag att nån ropade. Det var mamma. Hon hade kommit hem!
Jag kom på att hon inte fick se Justin ! Jag kollade på Justin som fortfarande sov. Jag försökte väcka han.
-Justin! vakna!!! Han vaknade trött och jag berättade att mamma var här.
-Gå in i min garderob!! Han tog sina kläder och gick in i min garderob. Mamma kom in.
-Hej! har du varit ensamm inatt?
-jaa..
-okej men varför ligger det massa kläder på golvet?? hon tog kläderna och öppnade min garderobsdörr och fick syn på Justin...
________________________________________________________________________________

-Nämen.. Vem är detta, Jas? Sa mamma och kollade konstigt på mig. Justins min blev välldigt nervös och han kollade oroligt på mig.
- Jag heter Justin Bieber. Jag är Jasmines...
- Pojkvän! Justin är min nya pojkvän. Avbröt jag Justin stolt.
Han kollade bara på mig och fnissade lite.
- Jaha.. Ja okej ! Jag är Carin. Jasmines mamma. Sa mamma och räckte fram handen mot Justin. Han tog den och hälsade snällt.
- Vill ni inte ha lite frukost? Sa mamma och pekade mot dörren.
- Jo. Vi kommer ! Sa jag.
Mamma gick ut från rummet och jag pustade ut.
- Shit! Var det enda jag sa.
- Nu har jag träffat din mamma! Sa Justin och skrattade.
- Ja haha. Ta på dig kläder så går vi ner till stranden sen ! Sa jag och hoppades på att Justin också ville gå till stranden.
- Okej. Han tog sina kläder och gick in till badrummet och bytte om.
Själv tog jag på mig bikinin och drog över ett par korta slitna shorts och ett linne. Justin kom ut ur badrummet med ett par gröna badbyxor och en vit t-shirt. Vi gick tillsammans ner till köket och åt. Sen packade vi sakerna och tog bilen ner till stranden. På stranden var det normal mycket folk. Vi letade upp ett bra ställe i solen i sanden. Jag la ut min handduk och tog fram mitt headset och lyssnade på musik medans jag solade.
- men.. varför vill du inte bada ? Sa Justin och gjorde sadface.
- Jag kommer sen ! Sa jag och suckade.
JUSTINS PERSPEKTIV:
Eftersom hon inte ville bada och jag inte ville bada själv, så bestämde jag mig för att också sola.
Jag la min handduk breve Jasmines och la mig och solade jag med.
Efter typ 20 minuters solande blev jag uttråkad och ville verkligen gå och bada nu.
Jag kom på att jag kunde busa lite med Jas. Jag gick ut till vattnet och doppade mig. Sen gick jag fram till Jasmine och tog på henne med mina kalla blöta händer.
-OMG wtf , Justin !!? Sa hon och skrek till. Jag skrattade bara och sen tog jag upp henne över min axel och gick ner till vattnet  med henne. Jag kastade i henne och vi båda gick under ytan. När vi kom upp igen kollade hon surt på mig.
- Nu jävlar! Sa hon och kom gåendes mot mig. Jag stog bara kvar och väntade på vad hon skulle göra.
Tillslut hoppade hon på mig och vi båda kom under vattnet igen och jag kände nåt runt min rygg. När jag kom upp satt hon på min rygg och skrattade. Jag lutade mig bakåt och hon föll av.
- haha nu är vi kvitt va? Sa jag.
- okej då da.
Vi badade lite till tills vi inte orkade mer. Vi solade lite igen bara för att torka sen tog vi på oss och åkte hem.
Vi åt lunch och sedan gick Jasmine och duschade. Jag duschade efter henne och sen bestämde vi för att gå hem till mig. Hon hade ju inte träffat min mamma.
Hon tog på sig och jag med, sen tog vi bilen över till mitt hus som inte låg långt bort alls.
Vi gick in och hälsade på min mamma och sen fick vi se några andra också...
___________________________________________________________________________________

SÅ! kort kort men jag hinner nt mer.
vi har inte bloggat på länge men det har varit lite annat att tänka på..
DET KOMMER MER SNART :D



//gabrielle


Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0