Next to u Chapter 8









3 dagar senare

Justins Perspektiv:

chaz smsa mig och frågade mig om vi skulle hänga han jag Jasmine & Ryan kolla film & sånt . Vi bestämmde att vi skulle vara hos mig för min mamma skulle träffa nån kompis . dem skulle komma klockan halv sex . Jag kollade på klockan den var fyra , jag visste inte vad jag skulle göra så jag satte på datorn och loggade in på twitter och fb & skrev lite saker . Jag loggade in på ichat jag såg att Jasmine var inne så jag pratade lite med henne hon frågade vad jag gjorde & så och så frågade jag henne om hon kunde komma lite tidigare & hon sa ja , jag kommer om en kvart . perfkt sa jag . jag skrev på twitter : can't wait anymore miss u . sen loggade jag ut och tog en snabb dusch tog på mig en grå t-shirt och ett par byxor. sen hörde jag att det ringde på dörren.

Jasmines Perspektiv :

Jag skulle till Justin idag och kolla film med Chaz & Ryan . Jag pratade med Justin innan han frågade om jag kunde komma tidigare & jag sa ja . Jag tog på mig en magkjol och ett vitt linne och sminkade mig lite lätt . sen tog jag bilen och åkte till Justins hus . Jag parkerade bilen och gick till dörren och ringde på ringklockan . Justin öppnade och pussade mig på munnen och kramade om mig i hans mjuka famn . Han luktade så gott . vi bestämmde oss för att åka & handla godis och dricka till kvällen. vi tog Justins bil och vi satte oss i bilen och Justin började köra. Det var lite tyst mellan ossså jag satte på radion. Just the way u are med bruno mars började spela, Justin började sjunga . Han hade en sån vacker röst .

-Oh her eyes, her eyes Make the stars look like they're not shining Her hair, her hair Falls perfectly without her trying She's so beautiful. sjöng han och kollade han mig rätt in i ögonen jag drunknade i hans vackra hasselbruna ögon .

- naww u r so cute. Sa jag och kollade på han .

- u r so beautiful . sa han Sa han och kollade på mig med ett stort leende på läpparna .

 Det tog ungefär 15 minuter att åka till affären . Vi gick in i affären som tur var det inte så mycket folk där , Det var bra för Justin så han slapp träffa så många galna fans . Men han tog på sig sin luva ifall att det skulle komma några . Vi gick bort till drickorna.

- what do u want to drink ? .

-uhm i dont know , coca cola ? . sa jag och flinade .

-that sounds perfect . sa han och kollade på mig flirtigt . och så Han tog två color & en fanta.

  vi gick till godiset och plockade en stor fet påse . och så tog vi några chipspåsar. Sen gick vi och betala . Vi la upp grejorna på bandet och när Justin skulle betala så börjarde hon i kassan och prata .

Justins Perspektiv :


- arent u Justin Bieber ? . frågade hon i kassan och var jätte glad och leede.

- yes I am . Sa jag och suckade.

- ooh cant u write some atugrafh to my kids ? cuz they really adore u.  frågade hon

- sure . Sa jag och skrev 3 styckna och gav dom till henne & hon tackade så mycket för dom.

 Vi gick ut och satte oss i bilen , klockan var kvart i 5 . Dem skulle komma om 45 minuter . Jag kom på att vi kanske kunde åka till videoaffären och hyra en film .

- i know we can go to the moviestore and rent a movie ? cuz i've already seen all borings movies i have at home .

- haha Yea sure . Sa hon och småskrattade .

Vi åkte dit och gick in i affären . Vi  bestämmde oss för att se en skräckfilm . Så vi hittade en den hette the tortured , vi bestämmde oss att vi skulle ta den och när vi började gå till kassan så kom nån in affären in vi vände oss om och där stog ...
_______________________________________________________________________________________________


såå den blev kort men ska dra till skolan snart så ja ,
men jaja KOMMENTERA OM DU ÄLSKAR JUSTIN BIEBER ;) ,
     /// beeeeeeeeeeaaaa


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

2011-05-16 @ 19:50:52
Postat av: Clara

JÄVLIGT BRA SKRIVET !

2011-05-16 @ 19:56:51
URL: http://clara.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0