Next 2 You chapter 9

JASMINES PERSPEKTIV:
...Selena.
Fan också. Ska hon komma nu också? Jag tittade på Justin som bara log. Jag hoppades på att hon skulle gå så att det inte blir som förra gången.
Hi! what are you doing here ? Sa Justin och kramade om henne.
- I just walked by and i saw you from the window.
Sa hon och kollade på mig sen. Jag hoppades verkligen på att hon skulle gå.
- So.. What's up notight then? Sa hon och såg lite allvarligare ut helt plötsligt.
- We're gonna hang out with Chaz and Ryan. Sa jag och gick famför Justin och log mot Selena.
- Oh okay. Do you mind if i come ?
Fan också. Nej hon får inte komma. Men Justin kan ju inte med att säga nej såklart.
- Sure! No not at all! Sa Justin och log ännu större.
Han värkade gilla henne. 
-I can come by six ok? Sa hon. Vi svarade att det var ok och sen gick hon hem. Vi åkte hem till Justin och klockan började närma sig sex.
Vi ställde fram chips & godis skålarna och tog fram drickorna.  Sen kom Chaz och Ryan.
-  Heyy, bro! Sa Justin och gick fram och gjorde nån handskakning.
Jag kramade om dem och sen satte vi oss i soffan.
- Ehm.. Justin, have you tell them that Selena is coming too ? Sa jag och kollade på Justin med höjda ögonbryn.
- Oh yeah. By the way, Selena Gomez is coming over too. U remember her ? Sa han och Chaz och Ryan värkade bli glada.
- okay. She is hot ! Sa Chaz och alla skrattade utom jag. Jag vet inte varför jag inte gillade Selena. Hon stötte typ på Justin kändes det som.
Just då ringde det på dörren.
- Oh , i guess that's Selena! Sa jag och Justin sprang och öppnade. Sen kom han in igen med Selena i hälarna.
- Hi! Sa hon och satte sig i soffan.
Klockan var nu halv sju, så vi satte i filmen. Justin satte sig i fåtöljen där man kan sitta två i.
Selena kom helt plötsligt och satte sig tätt intill honom.
- Ehm.. You know Jasmine is my girlfriend? Sa Justin och jag nickade och kollade på henne.
-Oh.. Whatever. Sa hon och rörde inte på sig alls. Jag blev skitförbannad och kände bara för att slå henne!
- Ehm.. that means that you can't just come between us like that! Sa jag och la armarna i kors.
Selena ställde sig upp  med en suck och satte sig emellan Chaz och Ryan istället.
Jag satte mig brevid Justin och pussade han på munnen och det såg Selena såklart. Jag kände hennes blick bränna i nacken medans jag hade mina läppar mot Justins. Filmen sattes på och Justin la sina armar om mig och jag lutade mitt huvud mot hans axel. Filmen var riktigt läskig. Tillslut ryckte jag till och la händerna framför ögonen. 
- Haha. Baby, are you scared ? Sa Justin och höll hårdare om mig.
- yeah, it's friggin scary! Sa jag och skrattade. Jag brydde mig längre inte om Selena. Hon skulle allt bli avundsjuk.
Nu var filmen nästan slut. De blev allt läskigare & läskigare.
När den var slut gick Chaz och Ryan hem. Selena var kvar och vi satt i soffan och var tysta.
-Sooo... When are you going home, Selena? Sa jag.
- I don't know.. it's dark outside and i don't wanna walk home.. i was thinking.. maybe Justin could drive me home?
-OKAY WTF SELENA THAT'S ENOUGH ! Skrek jag och började gå mot henne.
Hon får för fan sluta nu.
___________________________________________________________________________________

vrf gör jag så kort ? loool
men det är Bea som har alla idéer så hon får skriva det braiga kapitlet sen ;D
BTW, som ni har märkt så har vi helt plötsligt börjat skriva konversationerna på engelska.. Det blir mycke bättre så för då känns det lite mer äkta..
//gaby ;:D

Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0