Next 2 You chapter 14

PREVIOUS:
Vi började äta och efter några bitar så kände jag att jag började bli mätt . Efter båda var proppmätta så tog vi bort all disk och ställde in i diskmaskinen . Sen så bestämde vi oss för att kolla på filme . vi gick upp på mitt rum och gjorde åning lite och satte på filmen . Efter ett tag så plippade det till i min mobil . " ett nytt meddelande från Justin" , Jag tog ett djup andetag och öppnade smset ..
______________________________________________________________________________________________
''Jasmine, I'm so sorry about what happend between me and Selena. We are just friends, i promise you! You know you're the one i love.''

Stog det. Jag läste igenom det kanske fem gånger innan jag låste klickade bort sms appen och la ner mobilen.
Jag kunde inte förlåta honom. Inte efter det som hände. Jag gillade ju inte Selena heller. Vi hade bråkat, så umgås Justin med henne iallafall. Jag tänker inte förlåta honom bara för ett litet sms.
Jag försökte att inte tänka på det och fortsatte kolla på filmen.
När filmen var slut, bestämde vi att Agnes skulle sova över här. Vi gjorde iåning bedsoffan i mitt rum som hon skulle sova på, sen gick jag in i badrummet och gjorde iåning mig. Jag borstade tänderna och håret. Jag duschade inte eftersom jag gjorde det lite tidigare idag. Jag tog på mig ett linne och ett par korta mjukis shorts. Sen satte jag upp håret i en hög tofs. Agnes gjorde också iåning sig.
- Soo.. Why are you not with Justin anymore? Frågade Agnes plötsligt mig.
- Uhm... Something happend. Sa jag kort och kollade ner i sängen efter som vi nu satt i våra sängar.
- Tell me. Sa hon och jag berättade allt för henne. De om fighten mellan mig och Selena också. Hon lyssnade noga och försökte trösta mig. Jag berättade också om smset jag fick förut.
- Jas , i know he loves you really much. Forgive him. Sa hon med lugn röst.
- No.. i just can't! Jag suckade och la mig ner med huvet på kudden.
Utan att kolla på henne hörde jag ett suck.
-Okay.. I actually understand you. Goodnight, Jasmine.
- thanks. Goodnight.

***

Nästa morgon vaknade jag ensam i rummet. Jag kollade ner på sängen som Agnes legat på och där såg jag en blå liten lapp. Jag läste den.
''Goodmorning! I had to go home  cause my lil' sis was sick. had to take care of her. See ya! //Agnes.

Jag la ner lappen utan att tänka nåt särskillt. Sen gick jag ner och åt lite frukost.. Jag tänkte på Justin hela tiden. Det var tomt utan honom.
JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag var bara hemma och log och sov hela dagarna. Inget speciellt skulle hända.  Jag var helt ensam. Utan min Jasmine. Det sms jag skickade fick jag aldrig nåt svar på.
Jag klarade inte av det längre. Jag bestämde mig för att åka hem till henne och prata med henne.
Jag gick till min garderob och tog ut några enkla kläder. Jag gick ner och drog på mig skorna och gick raka vägen till bilen. Det regnade lite ute idag.. Var mulet iallafall. Jag körde ner i full fart mot Jasmines hus och när jag var framme tog jag ett djupt andetag och knackade på. Det tog ett litet tag innan nån öppnade. tillslut såg jag hennes skugga innanför glasfönstret på dörren. Mitt hjärta dunkade extra snabbt.
Hon öppnade dörren och såg ledsen och chockad ut.
- Hey. Sa jag och log lite snett.
- Justin, what are you doing here? Sa hon och tog armarna i kors.
- I came to talk to you. Hon suckade och släppte in mig.
- what can you say, Justin? You hurted me. Jag blev rädd. Jag ville värkligen inte förlora henne.
- I'm really really sorry, Jasmine. I don't know what happend. You know i love you !
- I don't know, Justin...

___________________________________________________________________________________

SÅ!
blev lite kort & så men jag har verkligen inga idéer!
hjälpa oss ? :D
JAJAJAHAHHAHAJAAHJA
IAF
KOMMENTERA ! :D
ni får gärna länka vidare oss , för dt går inte så bra för oss ! :)


//gaby

Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0