Next 2 You chapter 13

 och där stog en glad Agnes , Jag sa hej och kramade om henne .

- we will go and rent a movie we can see ? . Sa hon och ledde

- sure . sa jag .

Vi gick ut och satte oss i hennes bil. Hon började köra hon frågde vad som hade hänt med mig & Justin , Jag berättade allt om Selena och det . Hon var en sån bra kompis för hon lyssnade och förståg allt jag sa. Vi gick in i videoaffärem och tog nån skräckfilm och plockade lite godis . vi betalade allt och åkte hem .

- oh i'm hungry , sa Agnes och gjorde en ledsen min.

-me 2 , we can buy some pizza  ? , sa jag glatt .

-YEES !! , sa Agnes och hennes "ledsna" min förvandles till en glad min .

Vi ringde till pizzerian och beställde en hawaii . Efter 20 minuter ungefär ringde det på dörren och det var pizzabudet. Jag gick mot dörren och öppande och då kände jag doften av nybakt pizza . Det kurrade till högt i magen .

- haha someone how's hungry ?  , sa killen som lämmnade pizzan och log flörtigt.

- hahah yea . Sa jag och småskrattade .

Han var väldig snygg men endå inte min smak direkt , Jag suckade lite och betalade pizzan & stängde dörren . Jag gick in och Agnes kom sprinades mot mig och ryckte pizzan ur händerna av mig .

- I'M HUNGRY LIKE HELL . Sa hon och hade en konstig min på sitt face . Jag skrattade till högt och Agnes med .

- HAHHA , okay i'm hungry like hell TOO  , SOO LETS EAT THEN . sa jag och blinkade .

Vi började äta och efter några bitar så kände jag att jag började bli mätt . Efter båda var proppmätta så tog vi bort all disk och ställde in i diskmaskinen . Sen så bestämde vi oss för att kolla på filme . vi gick upp på mitt rum och
 gjorde åning lite och satte på filmen . Efter ett tag så plippade det till i min mobil . " ett nytt meddelande från Justin" , Jag tog ett djup andetag och öppnade smset ..
__________________________________________________________
  // bea
MÅSTE SOVA , KORT IKR BYE


Kommentarer♥
Postat av: Julia

Vill säga "Asbra" för det brukar det vara , men kan inte se texten :o

2011-06-03 @ 15:00:58
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Varsågod sötis (:<33

2011-06-04 @ 11:06:27
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

och där stog en glad Agnes , Jag sa hej och kramade om henne .



- we will go and rent a movie we can see ? . Sa hon och ledde



- sure . sa jag .



Vi gick ut och satte oss i hennes bil. Hon började köra hon frågde vad som hade hänt med mig & Justin , Jag berättade allt om Selena och det . Hon var en sån bra kompis för hon lyssnade och förståg allt jag sa. Vi gick in i videoaffärem och tog nån skräckfilm och plockade lite godis . vi betalade allt och åkte hem .



- oh i'm hungry , sa Agnes och gjorde en ledsen min.



-me 2 , we can buy some pizza ? , sa jag glatt .



-YEES !! , sa Agnes och hennes "ledsna" min förvandles till en glad min .



Vi ringde till pizzerian och beställde en hawaii . Efter 20 minuter ungefär ringde det på dörren och det var pizzabudet. Jag gick mot dörren och öppande och då kände jag doften av nybakt pizza . Det kurrade till högt i magen .



- haha someone how's hungry ? , sa killen som lämmnade pizzan och log flörtigt.



- hahah yea . Sa jag och småskrattade .



Han var väldig snygg men endå inte min smak direkt , Jag suckade lite och betalade pizzan & stängde dörren . Jag gick in och Agnes kom sprinades mot mig och ryckte pizzan ur händerna av mig .



- I'M HUNGRY LIKE HELL . Sa hon och hade en konstig min på sitt face . Jag skrattade till högt och Agnes med .



- HAHHA , okay i'm hungry like hell TOO , SOO LETS EAT THEN . sa jag och blinkade .



Vi började äta och efter några bitar så kände jag att jag började bli mätt . Efter båda var proppmätta så tog vi bort all disk och ställde in i diskmaskinen . Sen så bestämde vi oss för att kolla på filme . vi gick upp på mitt rum och

gjorde åning lite och satte på filmen . Efter ett tag så plippade det till i min mobil . " ett nytt meddelande från Justin" , Jag tog ett djup andetag och öppnade smset ..

2011-06-06 @ 00:14:41

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0