Next 2 You chapter 3

PREVIOUS:
- tja tjejer,  vad fina ni är ;)
-hej , tack :) . sa jag och log.
- kom in vettja .
vi gick in & tog av oss skorna. Huset var väldigt stort och jätte fint. Vi följde vi efter Ryan in till vardagsrummet och där satt Chaz och brevid han satt ......
____________________________________________________________________________________


Justin Bieber.
-OMG, DET ÄR JUSTIN BIEBER ! Sa Agnes när hon fick syn på Justin. Själv sa jag inget, för jag var inte så intresserad av honom.
-Oh.. Sa jag. Jag hade lyssnar på några av hans låtar, men inte mer.
- Tja, jag heter Justin. Sa han och kom fram mot mig.
- Jasmine. Sa jag och log. Han kollade in i mina ögon och jag i hans. Jag fastnade med blicken. Han hade otroligt fina ögon. Hasselnöts bruna & vackra.
- Jag ska bara fixa med det sista. Gästerna kommer när som hellst! Sa Ryan och sprang ut mot köket. Han kom tillbaka med massa godis och chips skålar. Vi satt och pratade en stund. Jag med Justin och Agnes med Chaz. Efter ett tag plingade det på dörren. Gästerna kom. Det började med några få, men det blev allt fler och fler, tillslut var det packat. Musiken var hög och alla dansade. Jag och Agnes dansade tills vi blev trötta och satte oss och tog lite dricka. Strax kom Ryan med Justin. De satte sig framför oss och frågade;
-Ska ni inte dansa !?
-Haha, joo, vi bra vilar lite ;). Svarade Agnes.
-Kom igen! Sa Justin och kollade på mig. Jag rodnade.
- ehm.. Okej :). Han tog med mig upp på golvet och vi började dansa. Låten "The Time" spelades och Justin sjöng med lite när refrengen kom.
- "I had the time of my life. And i never felt this way before." Sjöng han och log. Jag skrattade lite åt han och kollade på han. Han var snygg. Han hade så gulligt skratt och fint léende och fina ögon. Tillslut sattes Justins låt "baby" på och han log. Jag visste att det var hans låt och jag skrattade lite jag med.
-''And i was like baby baby baby ooh like baby baby baby nooo'' Sjöng jag lite tyst.
- Gillar du den? Sa Justin och kollade på mig.
- Haha jag har lyssnat lite på den ;) . Sa jag och log. När den var klar så kom såklart en ballad. Alla började dansa tryckare. Till höger om mig såg jag Agnes och Chaz dansa. Jag visste det. Jag log lite och sedan kollade jag på Justin och han kollade på mig. Han log och började skratta.
- hehe ska vi? Sa han och jag svarade;
-okej :P. Vi kom närmre varandra och tillslut kramade han om mig. Han var varm. Det var jag också.
Jag lutade min kind mot hans axel och rörde bara på fötterna. När låten var slut sa jag till han att jag behövde gå på toa. Jag gick iväg mot toaletten och kollade mig i spegeln. Mitt hår var ruffsigt och jag hade inte med mig någon hårborste, så jag fixade det lite med fingrarna och sedan gick jag ut igen. Jag kollade runt i det fulla rummet och fick sedan syn på Justin, Agnes och Chaz vid ett bord. Jag gick fram och satte mig breve Justin eftersom Agnes satt breve sin ''pojkvän'' Chaz.
-Vart var du ? Frågade Agnes mig.
- Jag var bara på toa. Sa jag.
Sedan ville Agnes och Chaz dansa, så de gick upp på golvet och försvann in i folkmassan. Det var bara jag och Justin vid bordet nu.
- Så.. Är du här ifrån? Frågade Justin mig och jag svarade;
-Ja jag bor lite längre bort på gatan :). Sa jag och han nickade och log.
-du själv ? Sa jag och lutade mig lite bakåt.
-Ja. Jag bor åt andra hållet. Sa han.
Klockan började närma sig midnatt. Jag satt för det mesta och pratade med Justin. Vi hade mycket gemensamt och de var roligt. Han tog mitt nummer och jag tog hans. Han var trevlig och jag tror att vi kan bli bra vänner.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jasmine var trevlig. Hon såg riktigt bra ut och vi satt och pratade nästan hela kvällen. Vi lärde känna varandra ganska bra och sånt. Tillslut gick vi upp och dansade igen och Jasmine var riktigt trevlig. "Higher" började spelas och vi dansade och sjöng med. Hela kvällen dansade vi och hade kul. När klockan var halv 2 hade de mesta åkt hem. Det var bara jag, Jasmine, Agnes, Chaz, Ryan och några andra kvar. Jag kom på att jag behövde åka hem. Jag sa hejdå till alla, speciellt till Jasmine.

JASMINES PERSPEKTIV

När Justin hade gått åkte jag och Agnes också hem. Vi åkte i hennes bil och efter några minuter var i hemma. Hon släppte av mig vid mitt hus. Det var mörkt. Mamma hade nog gått och lagt sig. Jag hade haft kontakten med henne, jag sa att jag skulle sova över hos Agnes. När jag kom in i huset så såg jag hur en lampa tändes i vardagsrummet.
- Vad gör du hemma ? Skulle inte du sova över hos Agnes? Sa mamma som hade vaknat av att jag kom hem.
- Jag...Vi.. Vi var på en fest. Hos några kompisar. Sa jag.
- Jaså. Du kunde ha sagt det ? Sa hon.
-Men jag skulle sova över hos Agnes först. Sen frågade några kompisar om vi ville komma på en fest hos han.
-Så det var killar ? Sa mamma.
-Ja.. det hände inget. Ta det lungt. Gå och lägg dig nu.
-jaja. Godnatt. Sa hon och gick in till sitt rum igen. Det var ju mitt i natten, men jag var hungrig. Jag bredde mig en macka och gick sedan in i badrummet och sminkade av mig och tog en snabb dusch. Jag tog borstade tänderna och gick sedan in på rummet och tog på mig pyjamasen. Jag skulle precis lägga mig i sängen men jag hörde att min mobil plingade till. Det var ett sms från Justin.

__________________________________________________________________________________

heyy :D
Detta blev lite längre, men fortfarande inte så långt. Det är lite segt nu i början eftersom vi är ganska nya.. DET BLIR BÄTTRE !!

//Gaby :)







Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0