OMB :(

OMB  , JAG SKREV ETT JÄTTEE LÅNGT KAPITEL & SÅ HÄNDE DT NÅNTIGN SÅ ALLTTTT FÖRSVANNNNNNNNNNNN:(
och klockan är typ halv ett på natten , & jag ork nt skriva om hela nu är jättee trööttt . Men IMON SÅ ska jag skriva om  dt!  lovaaaaar!:D ,,

oh btw här får ni en bild på MIN SÖTA SNYGGA HETA SEXIGA GULLIGA MAN ! :D


                    goood niteeeeeeeeeee / Bea xx


Kommentarer♥
Postat av: Julia

ja jag vet han är bara din man , du & han passar så bra tsm! :D

2011-04-18 @ 00:47:42
Postat av: Anonym

läs på facebook om paraden, gruppen heter typ justin drew bieber europas största belieber träff. om du inte hittar så kan du kolla på min blogg där jag har kopierat därifrån. #biebstoswe

2011-04-23 @ 13:29:10
URL: http://justinbsaga.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0