Kapitel 1 - school

Jag var påväg till skolan.
Det var den 7 november och det var kallt ute. Jag drog upp min jacka närmre mot hakan och huttrade.
När vi var framme i skolan gick jag till mitt skåp och tog ur mina biologi böcker. Jag hatade biologi. När ska man ha användning för de liksom? Jag suckade och började gå mot salen vi skulle vara i.
Som vanligt satt alla redan i klassrummet och väntade på bara några få elever som inte hade kommit än. Jag var en av dom. "Leah!" hörde jag någon ropa. Jag kollade runt i klassrummet och stannade med blicken på min bästis Joslyn. Jag log och gick fram till henne. "hej!" sa jag och började ta av min jacka som jag hängde på stolen. Våran elaka lärare kom in genom dörren och försökte lé mot oss men lyckades inte eftersom vi alla vet att han inte gillar oss. Jag fnissade lite av tanken och blev genast tillsagd av mr. Hotch som han hette.
Efter lektionen var det franska, sen var det lunch. På lunchen gick jag och Jos till killarna och satte oss vid deras bord. Mike, Dylan och Eric log när dom såg oss. "hey" sa dom och jag log menande tillbaka. Jag gick bort till cafeterian och köpte en ost baguette och en äppel juice. Sen satte jag mig hos de andra.
***
När skolan var slut och jag hade kommit hem, ätit, suttit vid datorn och kollat på tv så var klockan halv 8. Jag satte mig än en gång vid datorn och loggade in på facebook som jag faktiskt inte var inne på förut. Med 12 nya händelser och en ny vänförfrågan som var kollade, stängde jag ner datorn och gick och la mig, klockan var bara 9 men jag var trött. Än en gång tog jag datorn och la mig i sängen med den
Tillslut när mina ögon nästan stängdes efter ca 1 timme, la jag undan datorn och somnade.
imorgon var det torsdag, vilket betydde att jag skulle hjälpa pappa på jobbet.
Utan att tänka mer, somnade jag direkt.
________________________________________________________________________________
första kapitlet ute ! :D
kort och tråkigt, jagvet men kom inte på så mycket till första !
detta var ett prov kapitel, om ingen gillar den, gör vi om xd

måste ju bli så bra som möjligt !

jaja

kommentera för mer :)

Kommentarer♥
Postat av: Emilija Romaite

superbra !

MER !

2011-09-18 @ 15:06:31
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: mimmi<3

Bra (:

Mer ;)

2011-09-18 @ 15:48:43
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se/
Postat av: Emilija Romaite

Jag har börjat följa bloggen på bloglovin ! :)

2011-09-18 @ 17:21:18
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0