Kapitel 5 - Skating

prev:
Nu var jag påväg till parken för att möta en av de kändaste tonåringarna i världen. Bara vi två.

____________________________________________________________________________




Jag gick till parken och såg Justin sitta på en av gungorna. Jag log och började gå snabbare mot honom.
"hey" sa han och ställde sig upp för att krama mig. "hey" sa jag tillbaks och vi
satte oss ner.
"såå.." sa jag och la händerna i fickorna.
"du vet , om det som har hänt, lova att inte berätta det för någon?" Han tittade in i mina ögon och jag lovade honom. "Okej jag lovar"
Det blev en pinsam tystnad...
''Berätta om dig själv." sa Justin tillslut. "haha okeej.. Jag heter Leah Marie Campbell och jag är 16 år
, alltså född år 1995, jag bor med min mamma, pappa och lillebror som är 10 år.
Jag går på gymnasiet och läser samhälle, är inte särskillt bra på någonting, Jag sjunger på fritiden och dasar lite också. Jag ÄLSKAR twiligt filmerna och jag är kär i Jacob... haha, jag hatar chips och godis...." sa jag och andades efter allt jag sagt så fort.
Justin fnissade. "Haha kär i Jacob, huh?" sa han och puttade till mig lite med armbågen.
"Haha he's so haaaawt" sa jag och himlade med ögonen.
"whataboutme?" sa Justin med puppy eyes och jag rodnade. "Skämta bara, Leah." Sa han och log. Jag log till baka men mitt flin blev för stort så det blev ett skratt istället.
Vi båda skrattade men det blev snart tyst.
"Berätta om dig nu" Sa jag och la handen på Justins knä, men tog genast bort den. Justin skrattade. "Jaa, jag heter Justin Drew Bieber, som du säkert visste och jag är född 1994, alltså 17 år.
Jag har en mamma och en pappa som separerade när jag var 10 månader
och två halv syskon som heter Jazmyn som är 3 och Jaxon som är 1 och ett halft.
Jag har precis varit på turne, kom hem förra veckan.
Jag var i sydamerika. Som du säkert vet så gillar jag att sjunga och dansa och jag hatar spindlar och äckliga kryp.
Sa Justin och gjorde samma sak som jag efter att jag hade pratat. "haha okej nu vet jag lite om dig i allafall." vi såg in i varandras ögon.. "jaa" sa Justin. Jag avbröt.
"Jag ser att du gillar att åka skateboard också" sa jag och tittade på hans skateboard han hade fötterna på. "haha jaa" sa han och började röra på den
. "haha jag har bara åkt longboard. Sa jag. "men det är ju typ samma sak" sa han. "Jag kan lära dig?" sa Justin och ställde sig upp
''uhh.. Okejj.." sa jag och ställde mig osäkert upp. Vi gick bort till asfalten och Justin ställde ner brädan. Jag höll i Justin när jag ställde mig på brädan och puttade med ena foten i marken. Jag började åka och svänga lite osäkert. Justin joggade efter för att se till att jag inte ramlade.
Farten blev lite för snabb så jag hoppade av och stannade brädan med foten. Jag tog upp den under armen och gick till Justin.
"Haha du är ju bra" sa Justin medans jag gav han brädan. "visst är jag?" sa jag och blinkade med ena ögat.
Det började bli väldigt sent. Klockan var 9. Jag hade vart med Justin väldigt länge.
"Jag tror att jag måste gå hem nu." sa jag och gjorde sadface. "jag med, haha" sa Justin och flinade.
Vi gjorde varandra sällskap tills vi kom till korsningen där vi skildes åt.
"jaa, vi ses väl nån annan gång ?" sa jag. "Hoppas det." sa Justin. Jag gick fram till han och gav han en kram. Justin höll kvar med och kysste mig på kinden.
Jag rodnade. "bye" vi i kör och Justin rullade iväg på sin bräda. Sen gick jag hem med världens fetaste happyface
_____________________________________________________________________
kände att jag va tvungen att lägga upp en eftersom det kom några kommentarer tillslut xd
Både jag och bea är inte så speciellt sugna på att skriva. Så uppdateringen är väldigt oregelbunden. Vet aldrig när nästa kommer, men ni måste kommentera ! :D



Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0