Next 2 You chapter 11

PREVIOUS:
- u know that i love u ? Sa jag och kollade ner på henne. Hon log.
- yes. and u know that i love u ?
- haha yes. Jag kysste henne en lång gång till på munnen och sen la vi oss i sängen tätt intill varandra.
- Goodnite honey. Sa hon och kollade upp på mig.
- Goodnite Shawty.
_________________________________________________________________________________



Jag vaknade och det var fortfarande mörkt ute. Jag tog min mobil och tittade hur mycket klockan var. Den var Halv tre på natten. Jag vände mig om och tänkte krama om Jasmine men platsen breve mig var tom. Jag blev lite orolig och ställde mig upp och gick ner för trappan. Jag letade runt i huset och hittade henne i köket tillslut.
- Jasmine, what are you doing here? Viskade jag och skrattade lite.
- I couldn't sleep. Sa hon och log mot mig. Hon satt och drack te och lästa nån tidning.
- Aww.. come sweetie, im gonna make u sleep. Sa jag. Hon fnissade och tog teet och ställde sig upp. Hon ställde koppen på diskbänken och gick sen mot mig. Hon kramade om mig och kysste mig sen. Hon gick förbi mig och in till badrummet. Hon borstade snabbt tänderna eftersom hon hade ätit lite.
Vi gick upp till mitt rum igen och jag la mig på sängen.
- Come. Sa jag och la handen på platsen brevid mig. Hon tog ur toffsen ur håret och la sig breve mig. Hon la sig i sked med mig och jag kramade om henne. Jag pussade henne på huvet och hon värkade somna snabbt. Jag somnade också tillslut.


JASMINES PERSPEKTIV:

Jag vaknade nästa morgon av att jag fick ett sms. Det var från mamma.
"Hey. Where are you? The clock is much!"
Stog det. Jag tittade på klockan och såg att den var kvart över tolv. oj.
Jag svarade att jag var hemma hos Justin och att jag kommer hem sen.
Jag tittade på Justin som fortfarande sov. Han var så himla söt. Jag kröp närmare han och tog hans armar och la om mig. Jag låg bara och tänkte.
Tillslut vaknade Justin med ett stön. Jag fnissade lite och vände mig om mot honom och kollade på honom.
-Haha godmorning, hottie. Sa jag och pussade honom på munnen.
- Hey, shawty.
- How much is the clock? Sa han och kollade upp lite.
- i guess it's like.. 12.30. Det var den också.
- oh.. Jag skrattade lite och han pussade mig. Sen gick vi upp. Det var en välldigt varm dag idag. Det var över 30 grader. Justin gick ner i bara shorts och jag i shorts och linne. Varje gång jag tittade på Justin , var det hans mage jag kollade på. Så himla het.
- Haha, are you looking at my sexy abs? Sa han och skrattade.
- haha ohyeah. Sa jag och tog min hand över hans magrutor. Han skrattade bara och kramade mig. Han luktade så gott. Jag kramade han länge och ville aldrig släppa.
- What are we going to eat? Sa Justin och tittade på mig medans han kollade i kylskåpet.
- I don't know. It's kinda too late for breakfast.
- hmm.. We can do pancakes? Sa  han och jag nickade ivrigt.
Jag började titta i kylskåpet och i skafferiet efter ingridienser.  Jag blandade smeten och Justin hällde sen på den i stekpannan. Den första var nu klar och fler & fler blev klara. Tillslut var alla klara och de blev riktigt bra! Vi la dem i en hög på ett fat och hällde på sirap och la på lite frysta bär. Sen satte vi oss och åt. De var jättegoda. Alla tog slut och vi satt och pratade om vad vi skulle göra idag på en sån varm dag.
- We can just take a walk on the street? Sa jag tillslut och det tyckte Justin lät bra.
Vi ställde in allt i diskmaskinen och sen gick jag upp och sminkade mig. Jag tog på mig kläderna från igår.
- Can't we just go home to me a few minutes. I gotta change my clothes. Sa jag och log mot Justin.
- Anything for you. Sa han och pussade mig på huvet.
Jag packade ihop mina saker och tog min väska. Justin tog på sig shorts och en t-shirt och sen gick vi hem till mig. Det tog ungefär 10 minuter hem till mig. När vi kom hem hälsade vi på min mamma och gick upp till mitt rum. Jag gick in i min garderob och tog fram kläder medans Justin var inne på min data. Jag tog på mig hotpants och ett ganska kort linne med tryck på. Sen gick jag in i badrummet och satte upp håret i en hästsvans och sen satte jag på mig en keps.
- I'm ready! now come! Sa jag och log ett fett smile.
- great. Im coming. Sa han och la ifrån sig datan. Jag tog på mig mina converse och vi gick sedan ut ur huset. Jag tog hans hand och vi gick längst gatan. Det var så himla varmt.
- We gotta buy some ice-cream! Sa Justin och pekade mot glasståndet som låg några hundra meter bort. Vi började gå dit och beställde glass. Vi gick med glassen i handen och pratade om allt möjligt. Det var så varmt så glassen smällte. Vi satte oss ner och vilade. Jag hade det så bra med Justin..
___________________________________________________________________________________



//Gaby :)

Kommentarer♥
Postat av: Ida

Tycker du? Aw tack <3 L

2011-05-24 @ 12:47:33
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0