Next 2 You chapter 15

PREVIOUS:
- Hey. Sa jag och log lite snett.
- Justin, what are you doing here? Sa hon och tog armarna i kors.
- I came to talk to you. Hon suckade och släppte in mig.
- what can you say, Justin? You hurted me. Jag blev rädd. Jag ville värkligen inte förlora henne.
- I'm really really sorry, Jasmine. I don't know what happend. You know i love you !
- I don't know, Justin...
______________________________________________________



JASMINES PERSPEKTIV
Han såg rädd ut.. han ville verkligen inte förlora mig. Men jag visste fortfarande inte om jag kunde förlåta honom.
- Please.. Sa han och kollade på mig med tårar i ögonen. Som vanligt, smällte jag när jag såg dem.
- I love you, Justin. Sa jag och nu rann det ner en tung tår ner för mitt vänstra öga. Ett svagt léende spred sig på hans läppar.
- I love you more.
Jag slängde mig över honom och kysste honom länge.
- I forgive you, Justin. I love you so much.
Han log och kysste mig igen.
- Come. Sa jag och drog med han in. Jag var ensam hemma igen så vi bestämde att han skulle sova här.

***
Det var nu kväll och vi skulle gå och lägga oss. Jag gick in till badrummet och borstade tänderna, duschade och borstade håret. När jag kom ut från duschen låg Justin på min säng. Han log mot mig när jag kom ut.
Jag fnös åt han som stog och stirrade och gick in i min garderob. Jag tog på mig ett linne och sov shorts igen. Jag lät håret vara ute eftersom det var blött. Justin behövde inte duscha sa han så han tog bara på sig ett par shorts och sen la han sig.
- Are you coming, shawty?! Sa han när jag var nere i vardagsrummet för att stänga av teven.
- Yes, i'm coming! Ropade jag tillbaka och sen gick upp för trappan. Jag gick in i rummet och stängde dörren. Jag öppnade sen fönstret och kröp sen ner i sängen breve Justin.
- Goodnight, honey.
- Goodnight, Shawty.
Jag la mig tätt intill han låg sen med öppna ögon. Man kunde höra regnet droppa på fönster rutan som var öppen. Tillslut blev jag trött. Jag pussade Justin på kinden innan jag la mig till rätta med Justins armar runt mig och somnade.

***

JUSTINS PERSPEKTIV
Nästa morgon vaknade jag med Jasmine vid min sida. Hon var vaken. Hon låg med sin mobil och spelade eller nåt.
- Goodmorning, dear. Sa jag och kröp närmre henne.
- Haha, goodmorning? It's almost 12.30 ! Sa hon och fnissade.
- oh... haha. Jag kysste hennes panna och sen gick vi båda upp.
först tog jag på mig kläder och det fick bli samma som jag hade igår eftersom jag inte hade med mig nåt annat. Jasmine gick in i sin garderob och kom ut lika fin som vanligt. I svarta shorts och en grå oversize tröja.
- Aww, ur so beautiful. Sa jag och kollade på henne medans jag bet mig i läppen.
- Aww.. u r. Vi gick tillsammans ner till köket hand i hand där Jasmines mamma stog. Hon hade väl kommit hem inatt eller nåt.
- Good afternoon, sleepheads! Ropade hennes mamma till  oss med ett skratt när hon såg oss.
- Haha, hi mom. Sa Jasmine
- You guys can eat brunch or something, it's a little bit too late for breakfast. Sa hon.
Istället lagade vi pannkakor. De blev inte så lyckade men vi åt ändå.
- Soo.. What are we gonna do today? Sa jag och försökte få ögonkontakt med henne.
- Idk, maybe just relax?
- Haha, i've relaxed for three days while i wasn't with you!
- Haha.. Okay. We can go to the beach? it's quit good weather right now !?
- Yes. Sure.
Vi åt upp och sen gick vi och borstade tänderna. Vi bytte om och packade. Jag åkte hem till mig för att hämta badkläder. Sen gick vi tillsammans ner till stranden.

________________________________________________________________________

SÅ !
ledsen att det tog lite tid men det kom iallafall ! ;)

K O M M  E N T E R AA A A A A  A A A ! :D

//Gaby.

Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0