Heartbeat - chapter 1 JETLAGGED !


Emily's perspektiv

Jag satt och tänkte för mig själv på flyplatsen hur det skulle gå för mig på EMA imorgon , gå på röda mattan med bratten Justin Bäver , inte så kul liksom , och sen uppträda för massa kändisar och fans & haterz dessutom.  plötsligt så ryckte Rachel mig i armen och sa tröttsamt "När åker flyget" Jag skrattade lite och sa suckande "Vi har ju inte ens gått på det än".



12 timmar senare.

Äntligen framme i Belfast lång flygtur , så  trött jag sov inget på flyget . Vi checka in på hotellet det var ungefär 14 timmar kvar tills galan började , Jag gick till min svit och bestämmde mig att jag skulle vila lite innan den börja , men jag sommna direkt .



Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0