Next 2 You chapter 4

PREVIOUS:
-Ja.. det hände inget. Ta det lungt. Gå och lägg dig nu.
-jaja. Godnatt. Sa hon och gick in till sitt rum igen. Det var ju mitt i natten, men
jag var hungrig. Jag bredde mig en macka och gick sedan in i badrummet och sminkade av mig och tog en snabb dusch. Jag tog borstade tänderna och gick sedan in på rummet och tog på mig pyjamasen. Jag skulle precis lägga mig i sängen men jag hörde att min mobil plingade till. Det var ett sms från Justin.
_____________________________________________________________________________________


"Hej. Sover du? Det var riktigt kul ikväll. Hoppas vi träffas igen.
Kram, Justin."

Skrev han. Aww, va gullig han är. Jag knappade in mitt svar och skickade sedan tillbaks:
"Hej! Nä, inte riktigt. Ja det var det. Hoppas vi träffas igen ja :)
Kram. Jasmine."

Jag fick inget svar tillbaka så jag bestämde mig för att sova. Jag blundade och sedan somnade jag snabbt.

Nästa dag vaknade jag riktigt sent. Men det kanske inte var så konstigt med tanke på hur sent jag gick och la mig igår. Jag kollade på min mobil hur mycket klockan var. Halv 1. Jag såg att jag hade fått tre sms. Ett av mamma, ett av mormor och ett av Justin igen. Jag kollade först på mammas och mormors. Mamma sa bara att hon skulle upp och jobba tidigt. Mormor undrade bara hur jag hade det här i Kanada. Jag svarade mormor med ett enkelt:
"Ja. Det är kul och jag får nya vänner hela tiden."
Sedan tog jag upp Justins och läste sakta vad det stog.

"Hej igen. Jo, jag undrade om du skulle vilja gå ut och äta ikväll eller nåt ? :)
från Justin."

Jag log innom mig. Det var klart att jag ville det.
"Ja, det skulle vara kul ! Nån speciell tid ?"
Skrev jag och skickade jag fick snabbt svar och han sa att han kunde hämta upp mig vid sju. Om jag bara sa min adress förståss. Jag skrev min adress till han och sedan bestämde jag mig för att gå ner och äta frukost. Jag bredde mig en macka och hällde upp ett glas juice. Sen satte jag mig framför teven och kollade på Extreme home makeover. När jag hade ätit upp så gick jag upp och sminkade mig. Sen ringde min mobil. Det var Agnes.
- Hej !
-Hej.
- Vill du hänga med till stranden sen ? Sa hon och jag log.
-Självklart. Vilken tid ?
- Jag kommer förbi dig om 10. Så klä på dig! Sa hon och jag sa bara okej och sedan la jag på. Jag sprang in till rummet och tog på mig min bikini och en strandklänning över. Jag tog på mig solglasögon och min väska och la i nycklarna och mobilen där. Sen kom Agnes och jag sprang ut och satte mig brevid henne.
- Hej !
- Hej !! Sa vi och sedan kan man säga att vi var framme. Jag förstår inte ens varför vi tog bilen när stranden låg så nära.

På stranden var det mycket folk. Vi letade upp en plats i solen så vi kunde få lite färg på oss. Jag grävde i väskan och tog fram lite solkräm som redan låg där. Jag hittade mitt headset och satte i de i mobilen och lyssnade lite på musik. Jag drog av min klänning så jag bara hade bikini. Sen la jag mig på mage och solade. Agnes la sig brevid mig och solade hon också.

Efter ungefär 20 minuters solande kände vi att något täckte solen. Jag öppnade mina ögon och där stog Chaz, Ryan och... Justin!
- Vad gör ni här, tjejer? Sa Chaz och tittade på Agnes.
-Solar ? Sa hon och skrattade lite.
-Får vi slå oss ner ? Sa Ryan och pekade på platsen breve oss.
-Visst. Sa jag och log.
När de hörde att de fick, tog alla fram sina handdukar och la ut dem på sanden. Chaz la sin breve Agnes, Ryan breve Chaz och Justin breve mig ?
- Kan jag ligga här ? :) Sa Justin och log mot mig.
- Ofc :) Sa jag. Han la sig ner och alla började sola. Jag kände att det blev lite pinsamt när det blev så tyst. Jag stog inte ut längre.
- Ska vi bada ?:D Sa jag nu och alla kisade mot mitt håll.
- Visst, okej, Ah ;D Sa alla från olika håll. Vi ställde oss upp och tillslut skrek Justin:
- SIST DEN I ÄR EN RUTTEN FIS ! Skrek han och började springa mot vattnet. Direkt sprang alla efter och innan vi visste ordet av det, så var alla i vattnet. Vi badade och hade kul hela dagen tills jag kom på att jag skulle träffa Justin ikväll. Man såg på honom också att han kom på att han skulle träffa mig med.
- Det är ganska sent nu, jag måste gå. HEJDÅ! Sa jag och sprang upp mot våra handdukar.
- Jag med ! Hörde jag hur Justin skrek efter mig.

- Jag kommer och hämtar dig om en timme. ;) Sa han innan jag började gå.
- Okej vi ses då ! Sa jag och sprang mot vägen.
När jag kom hem sprang jag fort in i badrummet och duschade av saltvattnet och sedan sminkade jag mig lite extra. Jag tog på mig en vit spetsklänning och satte upp håret.




När jag var klar, så ringde det på dörren. Det var Justin. Jag tog min väska och öppnade dörren.
- Hej ! Va vacker du är. Sa Justin och granskade mig.
-Hej! Tack. Du ser också väldigt bra ut ! Sa jag och tittade tillbaka.
-Tack. Ska vi gå ? Sa han och vände sig om lite.
-Ja.
Vi gick ut mot bilen och han började köra in mot stan.
Vi pratade mycket när vi satt i bilen. Vi lyssnade på musik och sånt.
Han stannade bilen utanför en väldigt fin resturang.
Vi gick in och satte oss vid ett bord.
Då & då, kom några flickor fram och ville ha en autograf.
Men sen kom en annan tjej fram. Och jag visste att det inte var ett fan...
__________________________________________________________________________________

dan dan daaaaaaaaaaaaaaaan
VEM E DE ? o.O
haha dt vet jag faktiskt nt själv o.o
nästa kommer ikv kanske.
Jag har inte haft kontakten med Bea på ett tag så jag vet inte när hon ska blogga..
aja
HEJDÅ:D



Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0