Next 2 You chapter 5

PREVIOUS:
Men sen kom en annan tjej fram. Och jag visste att det inte var ett fan...
_________________________________________________________________________________
Det var Selena Gomez.
Jag visste såklart vem det var. Hon satte dig ner vid bordet och hälsade på mig och Justin.
-Hej! Sa hon till Justin.
-Hej ! va kul att se dej!
Sa han och de kramade om varandra. Sen vände hon sig till mig.
- Hej! Jag är Selena. Sa hon och log och räckte fram handen. Jag tvekade lite men sen tog jag tar i hennes.
- Hej! Jag heter Jasmine. Sa jag.
- Får jag slå mig ner ? Sa hon och kollade på stolen brevid Justin.
Justin kollade på mig, och jag nickade lite tveksamt..
-Visst. Sa han och hon satte sig. Sen kom servitören med menyerna och alla tre fick en. Jag gömde mitt ansikte av ilska bakom menyn för att jag vill inte att Selena skulle joina oss.
Jag bestämde mig för oxfilé med potatis.. Justin tog pasta bolognése och SELENA tog rostbiff.
Hon hade ju inte ens frågat!
Jag tog tag i Justins arm och drog med han fram till toaletterna.
- Vänta här !! Sa jag till Selena och gick iväg med Justin.
- Varför ska Selena äta med oss ??? Sa jag och kollade argt på Justin som värkade inte bry sig om hon va med.
- Selena är jättetrevlig! Hon kommer knappt märkas.
-Men jag trodde detta skulle bara vara du och jag? Sa jag och denna gången såg ledsen ut. Justin kollade på mig och han såg förstående ut.
- Jag kan säga åt henne att hon ska gå.
- Bra.. Hon ska respektera de !Sa jag och sen gick vi tillbaks till Selena.
- Selena... Började Justin.
- Ja..?
- Det här var meningen att de bara skulle vara jag och Jasmine.. Jag måste be dig att gå.
Sa han och jag tyckte det lät bra.
- Oh.. Jag förstår.. Ha det så bra ! Det var trevligt att träffa dig, Jasmine. Sa hon och ställde sig upp och tog sin väska.
-Så.. bra.. Sa jag och log.
- Ja..
Nu hade vi beställt maten och de kom strax därefter.
Vi började äta och vi pratadeoch hade kul.
När vi hade ätit klart så tog vi våra grejer och satte oss i Justins bil.
-Så.. Vad ska vi göra nu? Sa Justin och kollade på mig.
-Vi kan åka till stranden? :D Sa jag.
Det höll på att bli mörkt och solnedgången började. Vi körde till stranden och parkerade bilen. Vi satte oss på sanden och kollade på solnedgången. Det var vackert. Sen satte vi oss i bilen igen och Justin körde hem mig.
- Ska jag följa dig till dörren? Sa Justin och kollade på mig.
-Visst.
Vi gick fram till dörren och stirrade in i varandras ögon.
-Godnatt.. Sa jag.
-Godnatt... Sa Justin..
Vi kollade på varandra lite till. Sen närmade Justin sig mig, och han kysste mig.
Han kysste mig länge och mjukt. Han avslutatde de och kollade på mig igen.
- Godnatt, Justin.. Sa jag och vände mig om och öppnade dörren.
JUSTINS PERSPEKTIV:

Efter jag hade kysst henne sa gon godnatt och gick in och stängde dörren. Jag log för mig själv, och gick sen tillbaka till bilen. När jag kom hem så var klockan 11. Mamma hade gått och lagt sig så de var alldeles mörkt i huset. Jag gick direkt upp till mitt rum och tog på mig mjukare kläder. Jag gick in till badrummet och borstade tänderna och sköljde ansiktet. Jag orkade inte duscha, jag gör de på morgonen istället.
Jag la mig i sängen och tog min mobil. Jag loggade in på twitter och twittrade lite.
Tonight, i had a really great time. #Gniteworld

Sen skickade jag ett kort sms till Jasmine.
Hade du kul ikväll?
kram , Justin.
Jag orkade inte vänta på ett svar, så jag la ner mobilen och somnade sen.
_______________________________________________________________________________________________
soooo :D
det blev inte så långt, men nu ska jag hem till Bea :D
kanske skriver en hemma hos henne, vet nt...

ledsen för så lång väntan på dethär.. men de blir nt så bra i början..
DE BLIR BÄTTRE :D

//Gabrielle :D

Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0