Next 2 You chapter 2

Previous : När vi var framme i stan, mötte vi upp de två killarna. jag sträckte fram min hand och presneterdade mig.
- Hej. Jasmine.
- Tja. Ryan , det här är min kompis Chaz.



Jag såg Agnes & Chaz stå och prata , jag såg glimten i ögonen.. Hon var kär.
Vi började gå mot resturangen. Vi gick in, satte oss vid ett bord och en kvinna kom och gav oss menyerna.
- Hojta till när ni har bestämt er ! Sa servitrisen.
Alla var inne i läsandet av menyerna . Sen sa Agnes  ;
-Har alla bestämt sej?
- Ja, sa alla i kör
Agnes hojtade till jätte högt , alla i resurangen stirrade på henne. vi brast ut i skratt.
alla beställde vad de ville ha.

- Ey, vi har en fest hos mig ikväll, vill ni komma ? Sa Ryan och kollade på oss båda.
-Visst. Sa jag och klämde fram ett léende.
Han sa tiden och vart han bodde. Strax därefter kom maten.
Alla högg in och det var ganska så tyst.. Då och då såg man hur Chaz kollade lite smått på Agnes. När alla hade ätit upp satt vi och pratade och skrattde en stund. Sen skulle Chaz och Ryan åka hem och fixa inför festen. Jag och Agnes bestämde oss för att ta en tur på stan och se om vi kunde hitta något fint att ha på sig ikväll. Vi gick in i en affär och jag hittade dirket det jag ville ha! Agnes gnällde & sucka för hon inte hittade något , så jag hjälpte henne jag tog fram typ tuseen plaagg men inget passade henne . Men till slut hittade hon själv nåt hon vill ha .
__________________________________________________________________________________

Jasmines Outfit
Agnes outfit .
___________________________________________________________________________________

Vi åkte hem till mig och fixade oss inför festen. Sedan plingade det plötsligt till i Agnes mobil ;
"Ni kan komma lite tidigare typ.. nu ? 
Jag vill att ni ska träffa en speciell person..."
Hon svarade ;
" okej vi kommer snart ska bara fixa det sista :) "
Vi fixade det sista jätte snabbt . Jag undrade vem den "speciella" personen var .
Vi hoppade in i bilen snabbt , och Agnes började köra mot Ryan . Vi såg huset det var vädigt fin ljus brunt med vita knutar och en pool och en väldigt stor tomt.
När vi ringde på dörren öppnade Ryan med ett stort leende på läpparna .

- tja tjejer,  vad fina ni är ;)
-hej , tack :) . sa jag och log.
- kom in vettja .
vi gick in & tog av oss skorna. Huset var väldigt stort och jätte fint. Vi följde vi efter Ryan in till vardagsrummet och där satt Chaz och brevid han satt ......
___________________________________________________________________________________



HUHUHU?
vem kan dt va ? ;)
jo en naken millätar med snopp och gevär ,
HAHAHHA skoja ba
Nästa del kmr snart :)
BYE BYE (y)  // Gaby & BEAA!!  !




Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0