gamlashigrimoeresh

?
ajaa
känner att denhär kommentar saken inte funkar...
vi får inga kommentarer och statistiken suger..
seriöst.
vi har.. nej jag tänker nt ens säga hur många läsare vi har haft de senaste dagarna HAHA xd
men
denna som ser detta
SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLASNÄLLANÄSLANAKNSÄKNSAKNALSNKAÄNAKA
länka vidare bloggen ? :)
om ni typ tänker såhär typ  ''jag läser inte denna bloggen för dom uppdaterar ju aldrig'' så är det såhär, att vi uppdaterar inte om vi inte får några kommentarer, för inga kommentarer = inga läsare!!
jag vet att alla läsare inte kommenterar
men
vi säger att vi TILL EXEMPEL har typ 50 läsare en dag, så kommenterar 3 av dom. det e ju liiiite elakt.
får bara ingen lust att uppdatera när det e så.
och jag vet att innan vi skaffa denna bloggen så hatade jag när man inte la upp nåt och så kräver dom att man ska kommentera annars vill dom inte fortsätta blogga. Men jag tycker inte dom ska klaga. dom flästa har ju typ mellan 100-500 läsare om dagen typ och får ju typ 10 kommentarer och tycker det är lite! om vi hade fått typ 5 kommentarer på ett inlägg hade det vart superbraaaaaaaaaa :D
men det är ert val ;) om ni verkligen vill att vi ska uppdatera för ni gillar vår novell, så kommenterar ni :)
snälla ? :)))
LMAO !
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHA
(y'

Kommentarer♥
Postat av: sandra

finns den på spotify? :o kan du skicka länk? :)

2011-10-17 @ 22:11:30
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Damaris

fin blogg :)

2011-10-18 @ 07:51:54
URL: http://justindbswag.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0